Bestellen

Bestelling plaatsen

Je hebt het product of de producten gevonden waar je naar op zoek bent. Dan is de volgende stap bestellen, maar hoe werkt dat nou bij Badkamerwinkel.nl? Dat wordt hieronder in stappen kort uitgelegd.

Stap 1: Product selecteren
Je kiest het product dat je wilt hebben, bepaalt hoeveel je er van wilt hebben en bekijkt of jouw bestelling zo compleet is. Om je daarbij te helpen hebben we bij Badkamerwinkel.nl de optie 'Maak je bestelling compleet' ingebouwd. Hierbij bieden we je suggesties om een volledige set te bestellen. De producten die hier aangeboden worden passen ook daadwerkelijk bij dit product. Als je dit hebt bekeken druk je op de knop 'In winkelwagen'.

Stap 2: Overzicht winkelwagen
Je ziet een overzicht van de artikelen die in jouw winkelwagen zitten en wat de bijbehorende prijs is. Als je denkt dat je nog iets mist dan kun je verder winkelen op onze site door middel van de navigatie, indien je aantallen wilt wijzigen kun je dit hier aanpassen, als je bestelling compleet is dan druk je op de knop 'Afrekenen'.

Stap 3: Betaalwijze & verzending
Je dient nu je gegevens in te vullen. Alle invulvelden met een sterretje (*) erachter zijn verplicht om in te vullen. Als je alle persoons- en adresgegevens hebt opgegeven dan selecteer je de manier van betaling. Je kan hier meer over lezen op onze pagina over betalen. Controleer na het selecteren van de manier van betaling de bestelling en accepteer de algemene voorwaarden. Druk daarna op de knop 'Bestellen en Betalen'.

Stap 4: Bestelling afronden
Je bestelling wordt nu verwerkt en eventueel kom je op de pagina om te betalen. Als dat proces is afgerond kom je terecht op een pagina waarop te zien is dat jouw bestelling is bevestigd. Ondertussen ontvang je ook een e-mail met daarin de bevestiging. Je ziet hier ook jouw bestelnummer in staan, deze heb je nodig als je nog vragen hebt of als je het product terug wilt sturen. Bewaar deze e-mail dus goed. De bestelling wordt zo snel mogelijk bij je geleverd.

Wellicht heb je moeite om je keuze te maken uit zoveel producten. Daarom hebben wij een hulpmiddel met het label 'Onze keuze'. Dit zijn producten die onze verkopers aan jou zouden adviseren. Dit kan zijn omdat het product een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft of extra interessante eigenschappen.

Wil je meerdere producten bestellen maar daar eerst een offerte voor ontvangen? Dat kan. Wij hebben dan een lijst nodig van de artikelnummers van de fabrikant en de omschrijving van het artikel. Deze kun je overnemen van onze website. De lijst kun je maken in Word of Excel en toevoegen aan jouw aanvraag via de offerte pagina. Na ontvangst van jouw aanvraag proberen wij je zo snel mogelijk de offerte toe te sturen per mail. Omdat onze prijzen al zeer scherp zijn, kunnen we je niet altijd een korting verlenen. Uiteraard kunnen we wel met je meedenken over de te bestellen producten.

Wil je zakelijk bestellen? Dat kan. Een bedrijfsbestelling kan gewoon via de website. Bij het invullen van de persoonlijke gegevens kun je aangeven dat het om een bedrijf gaat.

Factuur vooraf?
Wil je vooraf een factuur ontvangen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met de volgende gegevens: Bedrijfsnaam, telefoonnummer, e-mailadres, gewenste producten (met bijbehorend artikelnummer) en de aantallen. Binnen 3-4 werkdagen ontvang je een reactie per e-mail met een factuur op jouw bedrijfsnaam. Zodra de factuur is voldaan, worden de producten besteld.

Via onze webwinkel worden privacygevoelige gegevens oftewel persoonsgegevens verwerkt. IGM Online b.v. acht een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens van groot belang. Persoonlijke gegevens worden door ons dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Klik hier indien je hier meer over wilt lezen.

Bestelling wijzigen & annuleren

Wanneer je de bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice per telefoon, tijdens de openingstijden. Wanneer jouw bestelling in het magazijn al is verwerkt, kunnen we helaas niet meer annuleren. Een bestelling met levering voor de volgende dag wordt automatisch verwerkt en daar is wijzigen of annuleren niet mogelijk. Je kunt in dit geval gebruik maken van de retourprocedure. Zodra jouw bestelling succesvol is geannuleerd komt jouw betalingsverplichting te vervallen. Jouw betaling wordt dan zo spoedig mogelijk teruggeboekt.

Indien je jouw bestelling wilt wijzigen dan vragen wij je om dit zo snel mogelijk na het plaatsen van jouw bestelling aan ons door te geven via [email protected]. Geef hierbij jouw naam en bestelnummer duidelijk door. Wanneer jouw bestelling in het magazijn al is verwerkt, kunnen we helaas niets meer wijzigen. Een bestelling met levering voor de volgende dag wordt automatisch verwerkt en daardoor is het wijzigen van jouw bestelling niet meer mogelijk.

Voorraad

We kunnen de meeste producten uit voorraad leveren. Bij elk product staat altijd de verwachte levertijd vermeld.

Bij elk product geven wij duidelijk aan wat de actuele levertijd is. Deze informatie wordt constant bijgewerkt, zodat je zeker kunt zijn dat de levertijd correct is.

Nee, dit kan niet. In onze winkels hebben we geen producten op voorraad liggen. Plaats online jouw bestelling en kies voor 'afhalen in de winkel'. Je betaalt geen verzendkosten en ontvangt bericht zodra jouw bestelling in de gekozen winkel klaarligt en daar kan worden afgehaald.