Het artikel is niet wat je er van verwacht en wil je terug sturen.
Geen probleem! Artikelen kunnen terug als je..

  • het binnen 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen terugstuurt.
  • het artikel compleet, ongebruikt en onbeschadigd retourneert.
  • het artikel nog niet gemonteerd hebt.
  • het artikel niet speciaal besteld hebt.
  • de product verpakking intact, onbeplakt laat en verpakt tegen beschadiging.
De retourkosten zijn voor eigen rekening. De kosten vind je onder het kopje '2. wat zijn de kosten van retourneren?'.

Verpakking

De verpakking dient ongewijzigd te blijven, dat wil zeggen, geen gebruik van tape en schrijf niet met stift op de doos/verpakking, maar gebruik een opplaklabel (bijvoorbeeld een blanco A4) waar je de adresinformatie op vermeld.

Wel / Niet retour

Voorraad producten kunnen worden geretourneerd. Op de productpagina kun je zien of een product een voorraadproduct is. In dit geval zal hierbij vermeld staan dat dit product op voorraad is. Producten die speciaal voor je worden gemaakt kunnen niet (altijd) retour. Indien je twijfelt of een product kan worden geretourneerd kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Wanneer je een artikel wenst te retourneren dan kun je deze zelf terugbrengen in de winkel. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Aan het retour sturen van producten zijn wel kosten verbonden. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product kun je deze per PostNL of transportbedrijf naar het retouradres opsturen.

De retourkosten zijn voor je eigen rekening.

  • Sanitair vracht NL ophalen begane grond € 43,-*
  • Tegels die op pallet staan NL begane grond zonder drempels door pompwagen op te pakken € 43,-*
  • Losse pakken tegels gewicht minder dan < 250kg totaal gewicht begane grond € 70,-*
*Alle bedragen inclusief btw

In het vervelende geval dat je een beschadigd product hebt ontvangen dien je contact op te nemen met info@badkamerwinkel.nl.
Beschrijf duidelijk het probleem en maak indien mogelijk hier ook foto's van. We zorgen voor een heldere oplossing.

Voer de stappen hieronder uit voor een snelle afhandeling van je retour. Voor onaangekondigde retouren kunnen wij geen afhandeling garanderen volgens onze gestelde maatstaven en voorwaarden.

Om een retour aan te melden doorloop je de volgende stappen:

  1. Vul ons retourformulier volledig in, hiervan krijg je direct een bevestiging per mail
  2. Vervolgens sturen wij je zo snel mogelijk een retourinstructie per e-mail
  3. Voer deze instructie uit
  4. Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 10 dagen na ontbinding ontvang je je geld terug

Wij raden je aan om het webformulier in te vullen i.v.m. een snellere afhandeling. Echter bieden we je ook de mogelijkheid om gebruik te maken van ons modelformulier. Download ons retourformulier en vul hem volledig in.

Indien je het retourformulier hebt ingevuld, ontvang je binnen 5 werkdagen een reactie. Mocht je vragen hebben over het retourneren van producten dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@badkamerwinkel.nl.

Helaas kun je je retour nog niet volgen. Momenteel zijn er hard bezig met de ontwikkeling van de retourstromen, zodat je in de toekomst je retour kan volgen. Mocht je vragen hebben over het retourneren van producten dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@badkamerwinkel.nl.

Het verwerken van retouren kan maximaal 14 dagen duren. De termijn van terugstorten varieert per betaalmethode en betreft maximaal 14 dagen ná ontbinding. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de producten hebben ontvangen of je hebt aangetoond de producten te hebben verstuurd. Wanneer het product geannuleerd is, ontvang je het totale orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten. Wanneer het product is geretourneerd dan ontvang je het aankoopbedrag van het product inclusief eventuele verzendkosten.

Retouren mogen onder bovenstaande voorwaarden worden verzonden worden naar:
Badkamerwinkel.nl
t.a.v. afdeling retouren
Stadionweg 37B
3077 AR Rotterdam

Wanneer je de bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer de bestelling is verwerkt, kunnen we helaas niets meer wijzigen. Bekijk hiervoor ons retourproces. Zodra je bestelling succesvol is geannuleerd, komt je betalingsverplichting te vervallen. Eventuele betalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort.