Veelgestelde vragen





Artikelen

Ik heb een onjuist artikel of een onjuist aantal artikelen ontvangen. Wat moet ik doen?
We doen er alles aan om iedere bestelling correct uit te leveren. Het kan helaas voorkomen dat er een onjuist artikel wordt geleverd. Mocht je een onjuist artikel, een artikel te veel of te weinig ontvangen, dan kan je dit bij onze klantenservice melden.

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen. Wat moet ik doen?
Controleer direct na ontvangst van de bestelling de producten. Wanneer een product beschadigd is geleverd, dien je dit binnen 24 uur te melden via info@badkamerwinkel.nl met daarbij een foto waarop de beschadiging te zien is. Je ontvangt vervolgens van ons een instructie voor het omruilen van het product.

Mijn product is stuk gegaan binnen de garantietermijn. Wat moet ik doen?
Wanneer het product binnen de garantietermijn stuk gaat, dan kan je dit bij ons melden via info@badkamerwinkel.nl met daarbij het ordernummer en een uitleg van het probleem (eventueel ondersteund met foto's). We gaan dit dan melden bij de fabrikant. Zij gaan de melding beoordelen en koppelen dit naar ons terug. Dit neemt ongeveer 2 tot 4 werkdagen in beslag, afhankelijk van de melding.



Levering

Hoe kan ik zien wat de levertijd van een product is?
Bij alle* producten staat in groene letters aangegeven wat de verwachte levertijd is. Voor leveringen zijn wij altijd afhankelijk van andere partijen. Er kunnen hier dan ook geen rechten aan worden ontleent. Wij doen onze uiterste best om de getoonde levertijd na te streven.

*momenteel is dit bij de producten van Plieger nog niet te zien

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Badkamerwinkel.nl werkt met verschillende leveranciers. Het is per leverancier verschillend of je daar je bestelling op kunt halen. Je kunt hiervoor vooraf contact met ons opnemen om dit na te gaan. Bij bestellingen vanaf €100,- leveren we de bestelling franco bij je thuis.

Ik wil mijn bestelling graag op een andere datum ontvangen, is dat mogelijk?
Het is mogelijk om een gewenste leverdatum aan te geven. Je kunt na je bestelling hiervoor een e-mail sturen naar info@badkamerwinkel.nl met daarin je ordernummer en de gewenste leverdatum. Houdt hierbij rekening met het feit dat de meeste leveranciers niet op zaterdag leveren. Je ontvangt van ons de bevestiging voor de aangepaste leverdatum.

Kan ik een tijdafspraak maken voor de levering?
We kunnen bij de leveranciers een voorkeur voor een dagdeel aangeven. We kunnen hierbij niet garanderen dat deze voorkeur ook past in de route voor die dag. De voorkeur aangeven voor een dagdeel is alleen mogelijk bij bestellingen welke met het transportbedrijf worden geleverd. Dit zijn bestellingen die bestaan uit grote en/of breekbare artikelen, zoals een wandcloset, douchewand, meubel, tegels, etc.

Aan wie levert Badkamerwinkel.nl bestellingen?
Badkamerwinkel.nl levert zowel aan particulieren als aan bedrijven.



Retourneren

Hoe kan ik een product retourneren?
Wanneer je een product of producten wenst te retourneren dan kun je dit aangeven via de retourprocedure.. Je ontvangt vervolgens van ons de retourprocedure welke van toepassing is op je bestelling.

Hoe kan ik zien of een artikel geretourneerd kan worden?
Voorraad producten kunnen worden geretourneerd. Op de productpagina kun je zien of een product een voorraadproduct is. In dit geval zal hierbij vermeld staan dat dit product op voorraad is. Producten die speciaal voor je worden gemaakt kunnen niet (altijd) retour. Tegels kunnen niet geretourneerd worden. Mocht je een speciaal geproduceerd artikel wensen te retourneren, dan kan je dit aanvragen via info@badkamerwinkel.nl. In overleg met de fabrikant wordt bekeken of het product alsnog, met eventuele betaling van retourkosten, geretourneerd kan worden. Uitgebreide informatie over het herroepingsrecht kun je hier nalezen.



Overig

Is er een montagetekening beschikbaar?
Onder het tabje bijlagen zijn diverse bijlagen te vinden die betrekking hebben tot het desbetreffende product. Indien aanwezig wordt hier ook de montagetekening getoond, waarop je diverse afmetingen van het product kunt vinden.

Wat zijn de algemene voorwaarden?
De algemene voorwaarden kan je op onze algemene voorwaarden pagina vinden.



Bestellen

Wat is 'Maak je bestelling compleet'?
Bij diverse producten zie je het tabje met de tekst 'Maak je bestelling compleet'. Hierbij bieden we je suggesties om een volledige set te bestellen. De producten die hier aangeboden worden passen ook daadwerkelijk bij dit product.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Via het kopje 'Orderstatus' op de homepage kan je inloggen met je bestelgegevens. Je vindt hier de track & trace link of een tijdsindicatie bij transportleveringen. Deze gegevens zijn bekend op de werkdag voor levering vanaf ongeveer 19.00 uur. Bestellingen met daarin de volgende merken kun je helaas nog niet volgen: Sealskin, Plieger, Tiger, Primabad, Woodynox, Kleine Wolke, Wenko, HotBath en I-Drain. Ook kunnen bestellingen die niet vai de website geplaatst zijn, helaas nog niet gevolgd worden.