Mogelijke vertraging van jouw bestelling
Misschien heb je het al gelezen in het nieuws: PostNL kan de drukte rond pakketbezorgingen momenteel niet aan. Delen van onze orders worden momenteel niet opgehaald door PostNL en daardoor vertraagd bezorgd. Het is mogelijk dat jouw bestelling ook vertraging oploopt en je jouw bestelling later ontvangt dan we hebben beloofd.
Retourperiode tijdelijk verlengd naar 60 dagen
Het scheelt in de drukte van de bezorging als mensen voorlopig geen artikelen retour sturen via PostNL. Wij bieden je daarom graag de mogelijkheid om in een rustigere periode jouw artikelen te retourneren. De retourperiode voor de bestellingen wordt daarom tijdelijk verlengd naar 60 dagen.
Veelgestelde vragen
Ik wil nog een bestelling plaatsen; klopt de bezorgdatum zoals die nu bij het product staat?
In onze genoemde bezorgdatum is geen reserve opgenomen voor deze vertragingen omdat het niet alle orders treft. We adviseren je om er rekening mee te houden dat jouw nieuwe bestelling wellicht later binnenkomt i.v.m. de drukte bij de bezorgdiensten. We kunnen helaas niet inschatten of jouw bestelling vertraging oploopt en zo ja, hoeveel.
Heeft het zin om te bellen naar de klantenservice?
De informatie over de bezorging wordt automatisch geplaatst op jouw persoonlijke orderstatuspagina. Als je hier nog geen informatie treft, dan is er helaas nog geen informatie beschikbaar. Onze medewerkers beschikken ook telefonisch niet over extra informatie.
Er staat nog geen Track & Trace-code op mijn orderstatuspagina. Wat betekent dit?
Dit betekent dat jouw pakket nog niet door PostNL is opgehaald. Wanneer jouw bestelling door PostNL is meegenomen dan wordt het onderdeel van het sorteerproces van PostNL en dan wordt de Track & Trace-code bekend om jouw bestelling te volgen.
Wanneer komt mijn Track & Trace-code op de orderstatuspagina te staan?
PostNL geeft ons momenteel geen indicatie wanneer pakketten worden opgehaald. We kunnen dus niet inschatten wanneer de Track & Trace-code beschikbaar wordt. De orderstatuspagina wordt 24 uur per dag bijgewerkt met actuele informatie. We adviseren je deze pagina te blijven checken.
Mag ik mijn pakket dan wel later retour sturen?
Ja, dat mag. Wij willen je graag compenseren door de retourperiode te verlengen naar 60 dagen. Zo hoef je je geen zorgen te maken of jouw pakket later wel op tijd bij ons retour aankomt. We adviseren je ook even te wachten in deze drukke week met het retour sturen van jouw pakket.