Werken bij Badkamerwinkel.nl

Ben jij ambitieus, gedreven en teken je graag buiten de lijntjes? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zoeken namelijk voor onze afdeling een extra online marketeer. Dit is jouw kans om te werken bij één van de grootste aanbieder van online sanitair. Met ons ruime assortiment, scherpe prijzen en rebelse imago onderscheiden we ons ten opzichte van de concurrent.

Wat ga je doen dan?

Met jouw ondernemende kijk op online marketing werk je continu aan verbeteringen van ons proces. Je analyseert dagelijks data en resultaten om verbeteringen toe te kunnen passen. Je neemt een actieve rol in m.b.t. het opstellen van uitvoeren van onze SEO-strategie. Je bewaakt de planning en budgetten en stuurt bij waar het nodig is om het hoogst haalbare resultaat te behalen. Je komt in een snelgroeiende organisatie terecht waarin je verantwoordelijkheid krijgt en kan nemen. Al met al een functie waarin je jezelf verder kan ontwikkelen en uit kan groeien tot een allround online marketeer.

Stap in een warm bad

Als onze nieuwe online marketeer kom je te werken in een hecht team waar genoeg ruimte is voor een slechte grap, maar waar ook zeker met elkaar aan doelen wordt gewerkt. Het team bestaat momenteel uit o.a. een e-commerce manager, categoriemanagers, marketeers en een product data engineer. Er is dus voldoende kennis in huis waaraan je jezelf kan optrekken en waardoor je jezelf verder kan ontwikkelen.

Wat zoeken we dan precies voor deze rol?

Wij zoeken de online markteer die graag in het diepe duikt. Als persoon ben je analytisch sterk, beschik je over een HBO werk- en denkniveau, ben je 32-40 uur beschikbaar en heb je een grote interesse in SEO en SEA campagnes. Van nature wil je op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen en ben je op de hoogte van de nieuwste trends in de markt. Of je nu juist beschikt over aantoonbare ervaring op het gebied van digitale marketing of op zoek bent naar een organisatie waarin je jezelf op online gebied verder kan ontwikkelen, we drinken graag eens wat met je om bovenstaande te bespreken.

En wat mag je dan van ons verwachten?

Niet alleen krijg je leuke collega’s maar ook: vrijheid in je functie, een goede werk-privé balans en vooral een gedreven en vooruitstrevend team. Een salaris afgestemd op jouw ervaring, 25 vakantiedagen, goede reiskosten- en nette pensioensregeling. Daarnaast krijg je alle ruimte voor jouw creatieve inbreng en persoonlijke ontwikkeling. Ook leuk; naast dat alles krijg je interessante korting op al onze producten.

Klaar om de sprong te wagen? Bel, app of mail je cv naar Floris van der Bilt, Corporate Recruiter, op 06 38899207 of [email protected].

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Ben jij ambitieus, gedreven en een echte avonturier? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zoeken namelijk een Brand manager die ons merk verder gaat uitbouwen. Wij zijn één van de grootste aanbieders van online sanitair en met ons ruime assortiment, scherpe prijzen en rebelse imago onderscheiden we ons ten opzichte van de concurrent. Dus ben jij degene die naast onze online successen nu ook het merk naar een hoger niveau weet te tillen? Scrol dan snel naar onder en solliciteer direct!

Wat ga je doen dan?

Als Brand Manager ben je verantwoordelijk voor versterking van onze marktpositie, merk uitstraling en het commercieel resultaat van Badkamerwinkel.nl. De afgelopen jaren hebben wij veel geïnvesteerd om online beter zichtbaar te zijn en nu is het tijd om een nieuwe koers te varen en het merk zowel off- als online uit te bouwen. Aan de hand van de beschikbare data maak je een analyse van welke middelen we het beste kunnen inzetten gedurende de gehele klantreis. Daarnaast geef je dagelijks leiding aan de marketingafdeling en bedenk je samen met de categorie managers nieuwe campagnes en acties. Je werkt tevens intensief samen met het e-commerce team, de winkels en de klantenservice om meer traffic naar onze verkoopkanalen te genereren en een hogere conversie te realiseren. Uiteindelijk draagt dit alles bij aan de bekendheid van het merk.

Stap in een warm bad

Als Brand Manager word jij de ambassadeur van het merk Badkamerwinkel.nl. Met het door jouw uitgewerkte marketing- en communicatieplan zorg je voor de verdere groei van het merk- en de naamsbekendheid. Je komt te werken in een hecht team waarmee je intensief samenwerkt om de juiste doorvertaling te maken van merkuitstraling naar de in store communicatie en presentatie. Je signaleert de consumentenbehoefte, trend en marktontwikkelingen en past hierop de strategie en het beleid aan.

Wie zoeken we dan precies voor deze rol?

Wij zoeken een Brand Manager met vernieuwende ideeën en een gezond portie lef. Je gaat graag een uitdaging aan en bent niet bang om in het diepe te duiken. Verder beschik je over:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau en een afgeronde commerciële/marketingopleiding;
  • Ervaring binnen een soortgelijke rol, bij voorkeur binnen een Retail en e-commerce omgeving;
  • Vermogen om snel te schakelen en zaken zelfstandig op te pakken;
  • Aantoonbare leidinggevende ervaring.
En wat mag je dan van ons verwachten?
  • Een salaris afgestemd op jouw ervaring wat kan oplopen tot €5.000,- bruto per maand;
  • Fulltime dienstverband, 32 tot 40 uur per week;
  • Goede werk-privé balans waarin hybride werken mogelijk is;
  • 25 vakantiedagen;
  • Reiskostenregeling van €0,19 per kilometer;
  • Zeer nette pensioensregeling.

Klaar om de sprong te wagen? Bel, app of mail je cv naar Floris van der Bilt, Corporate Recruiter, op 06 38899207 of [email protected].

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Als Manager Klantenservice weet je als geen ander hoe om te gaan met mensen. Iedereen kan altijd bij je terecht, je bent goed benaderbaar en je streeft naar een zo goed mogelijke kwaliteit en effectiviteit van de afdeling. Daarbij ben je actief bezig met het verbeteren van onze processen en het optimaliseren van de customer journey. Met vijf winkels en als één van de grootste aanbieders van online sanitaire staat er als Manager Klantenservice een mooie uitdaging voor jou te wachten om ook jouw afdeling naar een hoger niveau te tillen.

Wat ga je doen dan?

Als Manager Klantenservice zorg je ervoor dat de sfeer er goed in zit voordat iedereen aan de dag begint. Dagelijks stuur je jouw team aan om de kwaliteit continu te verbeteren en zorg je voor de juiste focus om de vooraf opgestelde KPI’s te kunnen behalen. Hiervoor ben je actief bezig met het coachen van je team, initieer en monitor je verbeterpunten, zorg je dat er, middels training, voldoende productkennis in huis is om de klant in één keer te helpen. Daarnaast stel je jaarplannen op, bewaak je budgetten, voorzie je het management van rapportages, denk je mee met strategie en zorg je voor de juiste vertaalslag van strategie naar concrete activiteiten voor het team.

Stap in een warm bad

Als Manager Klantenservice ga je leidinggeven aan jouw team, waarbij je continu bezig bent met verbetering. Met jouw ervaring weet je creatief in te spelen op klantreviews en veranderingen in de markt zonder het resultaat uit het oog te verliezen. In verband met de verhuizing van onze vestiging in Tiel naar Zaltbommel zijn we op zoek naar kandidaten uit die regio.

Wat zoeken we dan precies voor deze rol?

Een ervaren en krachtige Manager Klantenservice die de klant centraal stelt, out of the box en oplossingsgericht weet te denken. Daarnaast beschik je over:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke leidinggevende functie;
  • Ervaring binnen een retail omgeving is een pré;
  • Een stevige persoonlijkheid en communicatief sterk;
  • Sterk analytisch vermogen en de kracht om verder dan de gestelde vraag te denken.
En wat mag je dan van ons verwachten?
  • Een salaris afgestemd op jouw ervaring wat kan oplopen tot €5.000,- bruto per maand;
  • Fulltime dienstverband, 32-40 uur per week;
  • 25 vakantiedagen;
  • Reiskostenregeling van €0,19 per kilometer;
  • Zeer nette pensioenregeling;
  • Aantrekkelijke personeelskorting.

Klaar om in bad te springen? Bel, app of mail je cv naar Floris van der Bilt, Corporate Recruiter, op 06 38899207 of [email protected].

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Als regiomanager ben je verantwoordelijk voor de aansturing van vijf winkels die onderdeel uitmaken van één van de grootste aanbieders van online sanitair. Het is een erg afwisselende functie waarbij je dagelijks verschillende petten op zet. Jij bent ‘de’ schakel tussen het servicekantoor en de winkels, en zorgt voor een vlekkeloze vertaling van de strategie naar doelstellingen en activiteiten in de winkels. Je denkt actief mee in kansen en stelt proactief verbeteringen voor.

Wat ga je doen dan?

Als regiomanager ben je verantwoordelijk voor het dagelijks aansturen van de winkels en de realisatie van de doelstellingen. Ter ondersteuning van ons concept hebben we naast de webshop, in totaal vijf winkels: Nieuwegein, Rotterdam, Amsterdam, Wateringen en Zaandam. Je bent de onmisbare schakel die als geen ander de strategie weet te vertalen naar een commercieel winkelbeeld, concrete acties voor de winkels en in het team. Je voert regelmatige gesprekken met de diverse medewerkers en bent op de hoogte van alles wat er zich afspeelt. Je werkt intensief samen met alle collega’s van het servicekantoor zodat zij voldoende input hebben om aanpassingen te doen, verbeteringen door te voeren en de winkels als belangrijke schakel in de totale klantreis te zien. Daarnaast zorg je, samen met de filiaalmanagers, voor de juiste look and feel in de winkel en dat alles tot in de puntjes goed is geregeld.

Stap in een warm bad

Binnen de rol van regiomanager geven we je de mogelijkheid om zelfstandig en vanuit jouw creatieve en commerciële inbreng mee te werken aan de verder uitbouwen van het toffe merk Badkamerwinkel.nl. Je levert hiermee een waardevolle bijdrage aan de versterking van onze merk uitstraling en overall commercieel resultaat. Je wordt direct verantwoordelijk voor de resultaten en aansturen van vijf winkels met in totaliteit rond de 25 medewerkers. Samen met je collega teamleads, vorm je het kernteam van Badkamerwinkel.nl en rapporteer je direct aan de directeur Badkamerwinkel.nl.

Wat zoeken we dan precies voor deze rol?

Als regiomanager beschik je over een HBO werk- en denkniveau en begrijp je als geen andere het spel van retail. Je bent doelgericht, herkent trends en ontwikkelingen in de markt, weet op een ludieke manier in te spelen op veranderingen en haalt er voldoening uit om een team te motiveren om het beste uit zichzelf te halen, kortom een echte People manager met een passie voor retail. Jij weet als geen andere de vertaalslag te maken tussen strategie en de praktijk. Met de groeiambitie van Badkamerwinkel.nl, zal de geheel begeleiden van winkelopeningen ook tot je takenpakket horen.

En wat mag je dan van ons verwachten?
  • Een salaris tussen de €3.500,- tot € 4.500,- bruto per maand;
  • Parttime of fulltime dienstverband, 32 - 40 uur per week;
  • Goede werk-privé balans waarin hybride werken mogelijk is;
  • Een laptop, telefoon en lease auto;
  • 25 vakantiedagen;
  • Zeer nette pensioensregeling.

Klaar om de sprong te wagen? Bel, app of mail je cv naar Floris van der Bilt, Corporate Recruiter, op 06 38899207 of [email protected].

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Ben je op zoek naar leuk werk? En dan bedoelen we echt leuk? En heb je altijd al iets met interieurs & styling willen doen? Dan is werken bij ons misschien wel wat voor jou!

Wij leveren al ruim 8 jaar mooie producten en service aan onze klanten. Dat gaat heel goed, want we groeien als kool. We mogen elke dag vele nieuwe klanten begroeten en ze vervolgens trakteren op de best mogelijke advies en geweldige support. Daarom zijn onze klanten de gelukkigste in de sanitair wereld. Zij geven ons een 9.1 als gemiddeld cijfer. Om al onze klanten de aandacht te geven die ze verdienen, zoeken wij versterking van jou: een enthousiaste verkoopadviseur.

Als verkoopadviseur ben jij hét visitekaartje van onze moderne winkel. Je vindt het fantastisch om klanten te helpen en bent verantwoordelijk voor het verkopen van onze producten en het geven van het juiste advies. Wij vinden het belangrijk dat je klanten helpt, zoals je zelf ook geholpen zou willen worden. Daarnaast vind je het erg leuk om jouw persoonlijke commerciële doelen naar te streven.

Als fulltime verkoper werk je 37 uur per week en is werken in het weekend voor jou geen probleem.

Dus ben jij toe aan een nieuwe uitdaging of ben je net klaar met je studie en opzoek naar een leuke baan? Dan komen we graag met je in gesprek!

  • Je ontvangt klanten op een nette en passende manier.
  • Je bent een ‘mensen-mens’ en hebt graag contact met de klant.
  • Je bent positief ingesteld en laat dit ook aan je collega’s en de klant zien.
  • Je hebt geen problemen met veranderingen.
  • Je behaalt graag goede resultaten.
  • Je bent woonachtig in de randstad.
  • Je bent per direct beschikbaar en voor langere tijd beschikbaar.

Ons motto is: iedereen helemaal happy! Daar streven we elke dag naar: tevreden klanten en collega’s.

Jouw kwaliteiten:

  • Commercieel.
  • Representatief.
  • Oog voor design.
  • Vol ambitie.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende baan.
  • Snelgroeiend, gezond en modern bedrijf.
  • Leuke collega's.
  • Ruime doorgroeimogelijkheden.
  • Een goed salaris.

Interesse?

Ben jij hét verkooptalent, dynamisch, flexibel en leergierig en lijkt het je leuk om een nieuwe uitdaging aan te gaan in de detailhandel? Stuur dan gelijk jouw motivatie en CV naar ons toe. Voor vragen over deze vacature kun je altijd contact opnemen met Floris van der Bilt via [email protected] of 06 38899207.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Staat jouw ideale baan er niet tussen?

Maar wil je toch graag werken bij Badkamerwinkel? Twijfel dan niet want wij komen graag met je in contact! Stuur vandaag nog je cv naar [email protected] en dan nemen wij contact met je op om de kansen te bespreken.